Att städa listan – det överraskar mig alltid lite att inte fler använder den här funktionen i Excel – det är något av en skattkista tycker jag. Låt Excel göra jobbet åt dig, helt enkelt! Det är snabbare, och minskar risken för slarvfel, tänker jag.
Här låter vi Excel själv välja ut ett antal celler och sedan lägger vi in formler och formateringar på allihopa samtidigt – snyggt och prydligt helt enkelt!
Vad säger du? Brukar du använda den här funktionen?
Jättesmart tips även denna gång. Krya på er i familjen, själv har jag drabbats av Covid och då finns det ju bara Excel att roa sig med
Åh nej Erik! Du måste ta hand om dig och vila ordentlige, och dessutom hålla dig borta från andra – stackare! Hoppas det går snabbt över i alla fall! Distans-kram på dig!
:: David
Som vanligt ett bra tips! Krya på er hela familjen och visst ska jag jobba med Excel under mellandagarna. Förhoppningsvis klarar jag mig utan din hjälp då eftersom jag redan fått så mycket hjälp och bra tips från dig. 🎅🏻